"Een duurzame parel in Midden-Holland om trots op te zijn"

GOUDA - Maandag 14 januari werd in De Goudse Schouwburg de Ondernemersprijs Midden-Holland uitgereikt in drie categorieën: Detailhandel & Horeca, MKB en Grootzakelijk. Merosch was genomineerd in de categorie MKB en heeft deze prijs gewonnen! Ronald Schilt (directeur) is trots en vereerd dat hij deze prijs namens Merosch in ontvangst mocht nemen.

De avond werd aan elkaar gepraat door Karin Bloemen, die startte met een prachtig lied voor de ondernemers. Daarna werden de wethouders van de verschillende gemeentes aan de tand gevoeld. Als tweede was de categorie MKB aan de beurt. Het juryrapport over Merosch was lovend, maar ook de andere genomineerden hadden mooie verhalen. De spanning steeg en het verlossende woord was dat Merosch heeft gewonnen. We zijn super trots op deze prijs.

In de speech van Ronald Schilt kwam weer duidelijk naar voren waar we voor staan. We zijn hier te gast op deze aarde en zullen met zijn allen dan ook zuiniger met materialen en onze energie om moeten gaan. We zien de prijs dan ook als een grote aanmoediging om onze koers door te zetten.

Tot slot willen we de Gemeente Bodegraven-Reeuwijk en het Ondernemers Platform Bodegraven-Reeuwijk (OPBR) bedanken voor het voordragen van Merosch bij de ondernemersprijs en iedereen die deze prijs mogelijk heeft gemaakt.

Het juryrapport

De conclusie van het juryrapport over Merosch is; “een duurzame parel in Midden-Holland om trots op te zijn”. Merosch is vormgeven aan echte duurzaamheid, wie het pand binnenloopt begrijpt dat duurzaamheid in het bloed zit van deze ondernemer en medewerkers. Maatschappelijk betrokken en gedreven door persoonlijke ontwikkeling. Van bezit naar beschikbaarheid en verantwoordelijkheid voor wat de aarde ons te bieden heeft. Van weggooi-economie naar circulair gebruik, van enkelzijdige winst naar meedelen met medewerkers en goede doelen. Merosch verzint, ontwerpt en adviseert in het topsegment van duurzaamheid met lef en langetermijnvisie waarin gezondheid een belangrijk aandachtspunt is. Onder het motto ‘het moet beter en het kan beter’ timmert dit bedrijf stevig aan de weg.

Video

 

Terug naar het overzicht

"Hoe geweldig is het dat niemand hoeft te wachten op een moment, voordat men begint met het verbeteren van de wereld."
Anne Frank 1929 - 1945